Urologie Galati

Urologia este specialitatea medico-chirurgicală care se ocupă de diagnosticarea și tratamentul afecțiunilor tractului urinar și a sistemului reproductiv masculin și feminin.

Urologia studiază și tratează infecțiile urinare, investighează cauzele incontinenței urinare, disfunctiile sexuale sau infertilității masculine.

Este necesară prezentarea și consultarea unui medic urolog din cadrul Centrului Medical Pro Clinic în cazul aspectului modificat al urinei (tulbure sau roșiatică), micțiuni frecvente sau dureroase, dureri lombare sau pelvine, în cazul unei disfuncții sexuale tranzitorii sau cronice, iar în cazul copiilor atunci când se constată enurezisul (pierderea involuntara a urinei în timpul nopții).

În cadrul Centrului Medical Pro Clinic, pacienții beneficiază de aparatură medicală de ultimă generație pentru a efectua investigații relevante și de încredere. Un exemplu de acest fel este cel mai performant ecograf din Galați. Siemens ACUSON Juniper este un sistem de comunicații cu ultrasunete, proiectat pentru a oferi imagini și performanțe premium într-un design ușor și portabil. Acuson Juniper este echipat cu 16 traductoare și este personalizabil cu aplicații imagistice avansate.

Lista de preturi Urologie Galati

Nr. Denumire servicii (Dr. Calin Cristian) Pret (in LEI)
1 Consult + ecografie 350
2 Consultatie 220