Reumatologie Galati

Reumatologia este specialitatea care se ocupa cu depistarea, diagnosticarea, tratarea si recuperarea bolnavilor cu suferinte non-chirurgicale ale aparatului locomotor, fiind totodată o subspecialitate a medicinii interne.

Reumatologia tratează afecțiuni de la cele mai simple, la cele mai complexe cum ar fi: boala artrozica (gonartroza, coxartroza, spondiloza si alte localizari), guta, pseudoguta, nevralgia cervico-brahiala, fibromialgia, periartrita scapulo-humerala, epicondilita, sindroamele canalare de membru superior și inferior, sindromul Dupuytren, entezite, tenositovite, bursite, capsulite, distrofia simpatica reflexă.

De asemenea, în cadrul departamentului de Reumatologie Pro Clinic Galati sunt tratate și afecțiuni infecțioase articulare: osteoporoza, osteomalacia, dar și alte afecțiuni ca: poliartrita reumatoidă, spondilită anchilozantă, artrită reactivă, artrită psoriazică, lupusul eritematos sistemic, sclerodermia, polimiozita, dermatomiozita, vasculitele.

În cadrul Centrului Medical Pro Clinic Galati, pacienții beneficiază de aparatură medicală de ultimă generație, pentru a efectua investigații profesionale și de încredere. Aceștia sunt diagnosticați cu cel mai performant ecograf din Galați. Siemens ACUSON Juniper este un sistem de comunicații cu ultrasunete, proiectat pentru a oferi imagini și performanțe premium, într-un design ușor și portabil. Acuson Juniper este echipat cu 16 traductoare și este personalizabil cu aplicații imagistice avansate.

Lista de preturi Reumatologie Galati

Nr.Denumire servicii (Dr. Bulgaru Gabriela Maria)Pret (in LEI)
1Consultatie110
2Control70