Medicina generala Galati

Medicina generală se ocupă cu diagnosticarea și tratamentul condițiilor acute sau cronice și furnizarea de ingrijiri preventive de sănătate.

În cadrul departamentului de medicina generala Pro Clinic Galati, medicul specializat în medicina de familie are rolul de a asigura necesarul de materiale și aparatură pentru realizarea diagnosticului și a terapiei pentru problemele medicale ale pacienților. Acesta oferă servicii de asistență medicală pentru situațiile de urgență, examen clinic și tratament, consultații în caz de boală pentru afecțiuni acute, consultații periodice pentru îngrijirea generală a asiguraților cu boli cronice.

La Pro Clinic Galați, pacienții își pot trata afecțiuni precum: afectiuni cu simptome comune, precum: astenii, ameteli, adenopatii, dispnee, dureri toracice, palpitatii, dureri abdominale, tremuraturi si hemoragii genitale.

Lista de preturi Medicina Generala Galati

Nr. Denumire servicii (Dr. Deju Maria) Pret (in LEI)
1 Adeverinta adulti 25
2 Adeverinta copii (persoane asigurate, exceptie cele pentru scoala) 15