CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACȚIEI BENEFICIARULUI

Stimate beneficiar,

În conformitate cu politica Centrului Medical PROCLINIC, creșterea calității serviciilor noastre reprezintă prioritatea absolută. Dorim să satisfacem pe deplin solicitările și așteptările dumneavoastră. În acest sens încercăm să identificăm în timp util eventualele necesități și nemulțumiri ale dumneavoastră pentru a putea întreprinde acțiunile cocrective și preventive necesare.

Sugestiile, aprecierile sau criticile dvs. sunt foarte prețioase pentru noi. Puteți fi siguri că vom ține cont de orice sugestie care duce la ridicarea calității serviciilor și procedurilor aplicate. În acest sens vă rugăm să completați acest formular, iar observațiile vor fi tratate cu maximă seriozitate.

Vă mulțumim!

    DATE DE IDENTIFICARE PACIENT

    Vă rugăm în continuare să bifați căsuța care se potrivește opiniei dumneavoastră. Pentru detalii și exemple vă rugăm să completați SECȚIUNEA III: Alte comentarii.

    SECȚIUNEA I: Satisfacție generală







    SECȚIUNEA II: Profesionalismul personalului





    SECȚIUNEA III: Alte comentarii / propuneri de îmbunătățire