Psihiatrie Galati

Pshiatria este acea specialitate medicală care se ocupă cu prevenirea, diagnosticarea, tratamentul și reabilitarea persoanelor cu boli mintale. Deoarece tulburările mentale influentează toate apectele vieții normale ale unui pacient, funcțiile fizice, comportamentul, afectivitatea, perceperea realității, relațiile interumane, sexualitatea, munca și timpul liber, psihiatria ajută la diagnosticarea și tratarea simptomatologiilor psihice și a tulburărilor mentale.

Specialiștii din departamentul de Psihiatrie din Pro Clinic Galati vin în ajutorul pacienților prin tratarea și diagnosticarea mai multor afecțiuni, cum ar fi: tulburări psihice cu substrat organic sau simptomatice, schizofrenie, tulburări schizotipe și stări delirante, tulburări afective, tulburări nevrotice, somatoforme și cauzate prin stress, tulburări ale personalității și de comportament la adulți, tulburări în dezvoltarea psihică,etc.

Lista de preturi Psihiatrie Galati

Nr.Denumire servicii (Dr. Mocanu Georgia Cornelia – Psihiatru Galati)Pret (in LEI)
1Certificat A5140
2Consiliere de sexologie (individual)185